Business specialist -Procesmanagement

Business Developer, Handmatig Herstel & Procesmanagement 36 Utrecht, Croeselaan 1 € 120,00
Business specialist -Procesmanagement Direct reageren

Voor ASN Bank in Utrecht zijn wij op zoek naar een Business Developer, Handmatig Herstel & Procesmanagement.

Over ASN Bank:
Wij zijn voortaan samen één merk: ASN Bank. Een sterke bank die wendbaar is, krachtig en toekomstbestendig. We willen zowel commercieel als operationeel vandaag al het verschil maken. Zodat we ook morgen kunnen zorgen voor mens en maatschappij.

LET OP:
- Graag de contactgegevens van de kandidaat en van jullie als partij uit het CV halen, mocht het CV toch contactgegevens bevatten, dan zullen wij de kandidaat niet aanbieden bij de klant;
- Het is voor de leverancier NIET toegestaan om rechtstreeks contact op te nemen met ASN. Als hier geen gehoor aan wordt gegeven, volgt er één waarschuwing en bij herhaling wordt de leverancier uitgesloten van aanvragen van De Volksbank;
- Reistijd van een kandidaat mag niet langer zijn dan 60 minuten;
- het is niet toegestaan om boven het max tarief aan te bieden, kandidaten die boven het max tarief aangeboden worden zullen wij moeten afwijzen;
- Bij voldoende aanbod zullen wij de rol eerder sluiten dan de aangegeven deadline in de portal. Biedt dus z.s.m. een geschikte kandidaat aan;
- Leveranciers mogen slechts 2 kandidaat aanbieden. Mochten er door één partij meerdere kandidaten aangeboden worden, dan zullen wij alle kandidaten moeten afwijzen.
- Door het groot verwachtte aanbod voor deze rol zullen wij afgewezen kandidaten niet voorzien van een inhoudelijke terugkoppeling;
- ZZP; NEE.
- Deta Vast NEE.
- 36 uur per week.


Wil jij bijdragen aan een veiliger financieel systeem en impact maken door cruciale dataherstelprocessen te leiden? En wil jij bijdragen aan het realiseren van de doelstellingen van de ASN Bank door complexe verandertrajecten succesvol tot een goed resultaat te brengen? Word Business Developer, Handmatig Herstel & Procesmanagement bij de ASN Bank!

Zo ziet jouw baan eruit:
De ASNbank wil haar poortwachtersrol als bank in de maatschappij verbeteren. De bank heeft tot doel het daarvoor ontwikkelde Wwft-herstelplan in de komende drie jaar succesvol uit te voeren en de datakwaliteit van klantdossiers volgens de voortschrijdende regelgeving te verhogen. Zo kan de bank sturen op een verfijning van haar risicomanagement en daardoor haar poortwachtersrol beter vervullen. Dit is momenteel een van de topprioriteiten van de ASN-bank.

De ASN-bank heeft een Wwft-herstelplan opgeleverd met daarbinnen twee grote werkstromen: Klant data Herstel en Klantdata Acceptatie. Operationalisering van de oplossingsrichtingen voor beide werkstromen is vereist zodat de daadwerkelijke klantdataherstel kan starten. Voor de operationalisatie is een team Enablement ingericht die ervoor gaat zorgen dat beide werkstromen optimaal kunnen werken.

Binnen het team Enablement zijn diverse werkstromen/oplossingsrichtingen ingericht voor het realiseren van de klantdataherstel-doelen. Operationalisering van de oplossingsrichtingen voor klantdataherstel is vereist zodat de daadwerkelijke klantdataherstel kan starten. Voor de operationalisering van Klantdataherstel is een gedegen en ervaren business developer nodig voor de richting Handmatig Herstel

Je bent verantwoordelijk voor het end-to-end ontwerp, de implementatie en uitvoering van een van de kritieke oplossingsrichtingen (Handmatig Herstel) binnen ons datahersteltraject. Je speelt een kartrekkersrol voor het end tot end ontwerp, de implementatie en uitvoering van geautomatiseerde hersteloplossingen, waarbij je zorgt dat handmatige processen naadloos aansluiten op bestaande en overige nieuwe oplossingsrichtingen.

Jouw verantwoordelijkheden:

- Je bent verantwoordelijk voor het volledige traject van handmatige datahersteloplossingen, van ontwerp tot operationele uitvoering. Afstemming met betrekking tot bestaande processen en stakeholders is een wezenlijk onderdeel.

- Je benut en regelt de juiste expertise binnen je oplossingsrichting om optimale resultaten te realiseren in het handmatige dataherstelproces.

- Je werkt aan de hand van een plan van aanpak die jezelf opstelt

- Je identificeert en coördineert herstelbehoeften die voortkomen uit zowel data-inconsistenties als uit bestaande en nog te ontwikkelen oplossingsrichtingen voor dataherstel en vertaalt deze naar praktische en implementeerbare hersteloplossingen

- Je zorgt voor optimale afstemming en samenwerking met diverse stakeholders binnen en buiten het programma en waarborgt consistentie tussen verschillende dataherstelinitiatieven

- Je onderhoudt en beheert stakeholderrelaties op strategisch niveau binnen een dynamische omgeving met vele interne en externe partijen, zowel binnen als buiten het Herstel-programma

- Je zorgt voor adequate risicomanagement tijdens het implementatieproces en bewaakt de kwaliteit van handmatige dataherstelactiviteiten

- Je draagt bij aan het waarborgen van wet- en regelgeving (Wwft) compliance doelstellingen

- Je faciliteert workshops en presenteert interventies aan verschillende stakeholdergroepen binnen de gehele organisatie

- Je monitort voortgang en rapporteert over de realisatie van handmatige dataherstel-doelen binnen afgesproken termijnen

Hier kom je te werken:
Je werkt binnen het team Enablement, als onderdeel van de afdeling Innovation en Client Remediation binnen het domein AFC van de ASN-bank. Je werkt nauw samen met verschillende werkstromen/oplossingsrichtingen die onderling veel samenwerken. Daarnaast zul je intensief samenwerken met andere stakeholders binnen de organisatie.

Jouw kwaliteiten:
Hoe jij bekend staat? Als doortastend, analytisch sterk en een natuurlijke leider die complexe verandertrajecten tot een succes weet te maken. Jij bent hét schakelstuk om handmatige dataherstelprocessen te realiseren en door je eigenaarschap en implementatievermogen ben je in staat om verandering tot realisatie te brengen in een complexe bankomgeving. Je excelleert in het creëren van alignement tussen verschillende programma's en afdelingen.

Verder heb je:
- WO werk- en denkniveau
- Minimaal 4 jaar relevante werkervaring binnen de financiële sector
- Bewezen ervaring als realisator van complexe, organisatie brede projecten, bij voorkeur in een gereguleerde omgeving
- Sterke stakeholdermanagement vaardigheden met het vermogen om op verschillende niveaus binnen de organisatie te opereren
- Proactieve houding en vermogen om zelfstandig resultaten te bereiken in een dynamische projectomgeving
- Ervaring in het presenteren en onderbouwen van interventies richting senior management en stakeholders
- Kennis van compliance vereisten en wet- en regelgeving (Wwft kennis is een pré)
- Uitstekende analytische vaardigheden en oog voor detail in een omgeving waar precisie cruciaal is
- Uitstekende schriftelijke en mondelinge communicatievaardigheden in het Nederlands en Engels

Aanvullende informatie:
- Er wordt hybride gewerkt;
- Leveranciers van kandidaten behoren op de hoogte te zijn van de geldende wet- en regelgeving op het gebied van arbeidsvoorwaarden en de (Volksbank) cao. Deze inzet valt in schaal 11 van de Volksbank cao;
- Wij ontvangen graag de persoonlijke motivatie en het CV in het Nederlands;
- Pre-employmentscreening: Als de kandidaat mag starten bij de klant, dan zal er een pre-employmentscreening plaatsvinden. Wij sturen u op dat moment de daarvoor benodigde documenten toe. Uw kandidaat mag pas starten na afronding van de pre-employmentscreening;
- De kandidaat beschikt over een legitimatiebewijs (een paspoort of identiteitskaart), welke bij intake én op de startdatum van het contract van de kandidaat geldig is en ter controle kan worden overlegd;
- Daarnaast is het van belang dat de kandidaat beschikbaar is voor de hele gevraagde periode in de aanvraag;
- Bij het aanbieden van kandidaat gaan wij ervan uit dat u akkoord bent met de voorwaarden van deze specifieke klant. Bent u niet bekend met deze voorwaarden kunt u die opvragen bij de verantwoordelijke recruiter.

BELANGRIJK!: Vul alle kandidaat gegevens juist in. Vul bij “woonplaats” de woonplaats in van de kandidaat. Dit zijn gegevens die de klant wil ontvangen met de aanbieding. Bij onvolledige/onjuiste aanbiedingen is er een risico dat de kandidaat niet aangeboden kan worden en hiermee afgewezen wordt.

Heb je nog vragen?
Isa Gruters
Vacature informatie
Bank / Verzekeren
van 13-10-2025 tot 30-04-2026
nee
WO